צימרים וספא זמן חלום צימרים באמירים

זמן חלום, הוא שם השאול מן המיתולוגיה של האבוריג'ינים החיים באוסטרליה. זמן חלום מסמל רובד מיסטי, בעל משמעות עמוקה. זמן חלום הוא משל, שהנמשל שלו, הם החיים בעצמם.

בבואנו להתיישב כאן בגליל, ולהקים צימרים באמירים, עמדה מול עינינו שאיפה, להפוך בעבור אורחינו, את חלום החוויה הגלילית למציאות. אמירים, כפר צמחונים בגליל, שהוקם כמעט עם קום המדינה וחוגג בימים אלא את יובל החמישים להקמתו, הוכר והוכרז ע"י משרד התיירות, ככפר התיירותי הראשון מסוגו בישראל, כבר לפני כ-20 שנים. לכן גם זכתה אמירים לפופולריות כה רבה בקרב המבקשים לצאת לחופשה בגליל. מוקפת ביער גלילי אמיתי, ומשקיפה לנופים עוצרי נשימה מכל עבר, מהווה אמירים תפאורה מושלמת ,למבקשים לברוח לימים ספורים ממרוץ החיים התובעני במרכזי הערים. משום כך, הצימרים באמירים, הם מן הצימרים המבוקשים ביותר לחופשה בגליל. אמירים, מהווה מוקד משיכה לאורחים מכל שכבות האוכלוסיה, גם מן הארץ וגם מחו"ל. לאלה המבקשים לחוות מהו צימר בגליל, על כל המשתמע מכך, מציעים הצימרים באמירים משהו מיוחד לכל אחד: החל בצימרים מיוחדים ומעוצבים בכל הרמות, דרך הנופים המרהיבים הנשקפים מן הצימרים כמו-גם מנקודות התצפית השונות הקיימות בנקודות קסם רבות באמירים. גם אורח החיים הצמחוני-אקולוגי של תושבי אמירים, נושא התופס פופולריות הולכת וגדלה הארץ ובעולם, משתלב יפה, עם שאר הסיבות הטובות, לביקור בצימר באמירים.
אמירים, בשל היותה ממוקמת בלב הגליל, בגובה של כ-600 מ' מעל פני הים, מתברכת במזג אויר קריר ויבש במשך חודשי הקיץ הלוהטים, ובאויר צח ונקי במשך כל עונות השנה. מיקומה המיוחד של אמירים במקום שקט ומבודד, תורמת רבות ליופיה ולייחודה הרב של אמירים. יחד עם זאת, בשל מיקומה במרכז הגליל המתפתח, נמצאת אמירים ב"מקום טוב באמצע", בלב אזור קולינרי, תרבותי וססגוני ביותר, מכל בחינה אפשרית. בנוסף, בשל היותה של אמירים מובילה בתחום התיירות הכפרית, היא מהווה אבן שואבת למיטב הכשרונות בכל התחומים הנוגעים לתיירות הכפרית. באמירים תוכלו למצוא מרכזי ספא רבים, שפע של מטפלים בכל סגנונות העיסוי והריפוי הטבעי, מסעדות צמחוניות, גלריות, מרכזי בריאות, חנויות טבע, מאפיה, אולפן הקלטות וגם אומני בידור מפורסמים, שבחרו לנטוש את המרכז הצפוף, בעבור גן העדן הירוק שלהם, בגליל. בשל קרבתה לאטרקציות תיירותיות רבות, מהווה אמירים מוקד משיכה למבקשים צימרים למשפחות, וגם לזוגות, המבקשים להתארח בצימר רומנטי באמירים.
דיברנו על חודשי הקיץ? ובכן, אמירים מהווה מוקד משיכה לאורחים רבים, בכל עונות השנה. אין מחזה מחמם את הלב, יותר מזוג מאוהב, מתכרבל מול קמין בוערת , בתוך צימר רומנטי, מחומם היטב, כשבחוץ, מבעד לחלון הפונה אל הנוף, נשקף החורף הגלילי במלוא יופיו והדרו… גם הקהל הדתי, בוחר את אמירים כיעד מועדף הן בתחום הצימרים הרומנטיים לזוגות והן בתחום הצימרים למשפחות. אמירים ממוקמת בלב הגליל, השופע בהיסטוריה של העם היהודי, וכל הגבעות מסביב עטורות בקברי צדיקים ובאתרים החשובים מאין כמוהם לעם היהודי, בין היתר קברו של הצדיק האלוהי, ר' שמעון בר-יוחאי. באמירים עצמה, ישנו בית כנסת, המשרת נאמנה את תושבי אמירים ואת אורחיה.
כאשר הקמנו את זמן חלום, צימרים עם ספא באמירים, עמדו מול עיננו אתם, אורחינו היקרים. מתוך שאיפה להעניק לכם מרחב מעוצב, נקי ואסטטי, שיאפשר לכם לחוש את יופיו ועוצמתו של הגליל, לא חסכנו כל מאמץ ומחשבה בכדי להפוך את שהותכם כאן לחוויה מיוחדת, שלא במהרה תשכח. זמן חלום הוא מרכז צימרים וספא , עם כל המשתמע מכך. זמן חלום הוא גם מקום נופש, המכיל בתוכו מימד נוסף, שאינו קיים ב"צימר" רגיל… מתוך נסיון לשרת את כל קצוות הקשת של האורחים המבקשים להתארח בצימר בגליל, בנינו את הצימרים שלנו בסגנונות שונים ומגוונים. לזוגות המבקשים לחוות צימר רומנטי , במחיר שווה לכל נפש, בנינו את קן לאוהבים. לאלה המבקשים צימר  ויוקרתי ואיכותי, גדול ומרווח, עם חשיפה מקסימאלית אל הנוף המרהיב, הן מתוך הצימר והן מהחצר והמרפסת, בנינו את הצימר סוויטה אליי-נוף. לאלו מכם שמבקשים להעביר את חופשתם בצימר יוקרתי, בנינו את בקתת העץ נסיכת היער, בקתה זו מעוצבת בידי אמן וזוכה לפרטיות מלאה, בלב היער. וגם למשפחות הבאות לחסות בצל קורתינו, בעיקר בחודשי הקיץ ובחגים, או לשני זוגות המבקשים להתארח ביחד בוילה מרווחת, דאגנו. בעבורכם, בנינו את וילה חלום.
מתוך נסיון להעניק לאורחינו חוויה ייחודית, בעת חופשתם באמירים, אנו מציעים לכם שרות מיוחד, הכולל לבד מן האירוח באחד מהצימרים, גם טיפולי ספא,  בכל סגנונות העיסוי הקיימים, ברמה מקצועית גבוהה, וגם ארוחות בוקר חלביות המוכנות ומוגשות באהבה, עד אליכם לצימר. חבילת פינוק, אותה אנו מציעים לכם, כוללת את אחד מהצימרים שלנו, ביחד עם עיסוי זוגי ממגוון העיסויים שלנו, בספא חלום באמירים, ועם ארוחת בוקר עשירה ,מוגשת לצימר. חבילת פינוק זאת, מהווה חוויה מושלמת לזוגות אוהבים, החוגגים ימי הולדת, ימי נישואים, יום כיף, ירח דבש, מסיבת רווקות/ רווקים, או  סתם לאלה המבקשים פסק זמן, מן המרוץ המתיש של חיי היום-יום.
זמן חלום צימרים וספא באמירים
להמשך השיחה בווטסאפ
1
נשמח לעזור
זמן חלום - צימרים וספא באמירים
היי ,
יש לך שאלה?
אשמח לעזור לך באופן אישי
דילוג לתוכן