צימרים עם ספא באמירים

זמן חלום מציע לכם את הקונספט הייחודי שלנו לחופשה מושלמת בגליל, צימרים וספא באמירים…

החלום שלכם לחופשה מפנקת בגליל, הופך למציאות…

 
צימר באמירים – ייחודי ומפנק, להעביר בו חופשה מענגת ומטעינת מצברים…
ספא באמירים – להגיע אל מקום חלומי וקסום, מרחק הליכה קצרצר מן הצימר שלכם,  עם חלוק הרחצה שלכם, ולתת לעצמכם פרק זמן מפנק, מקצועי ואיכותי, של טיפולי ספא, רגיעה מושלמת, חוויה אמיתית של שכרון חושים…
ארוחה חלבית עשירה – להתפנק בבוקר או בערב במיטב מטעמי המטבח הצמחוני הגלילי, חוויה קולינרית ייחודית, המגיעה עד אליכם לצימר, בשעה הנוחה לכם…
 
ודאי שאלתם את עצמכם לא פעם, מדוע הפך הנושא של "צימר וספא" או "צימרים עם ספא" לפופולארי כל-כך בזמן האחרון, ומדוע אנשים רבים מחפשים בבואם לחופשה בגליל, צימרים עם ספא, או צימר וספא ?

צימרים רבים, פזורים כיום בארץ בכלל וברחבי הגליל בפרט. ישנם צימרים יפים יותר או יפים פחות, אף כי בעת הזאת, רוב הצימרים עומדים בסטנדרטים גבוהים, המעניקים לאורחיהם חווית אירוח כפרי יוצאת דופן, שהיא חוויה מיוחדת במינה, ועומדת כאלטרנטיבה איתנה לבילוי חופשה במלונות, או בכל אתרי התיירות האחרים.

למרות האמור לעיל, נראה כי רבים מאלה שבחרו בנופש הכפרי, כדרך המועדפת עליהם להעביר את חופשתם, מבקשים לעצמם מימד נוסף, להעשיר בו את החופשה. נראה כי הבחירה הטבעית, של מרבית הנופשים בצימרים, כתוספת לחופשתם, הוא ללא ספק  טיפולי ספא, שהם מטבעם מהוויים רובד נוסף להעשרת השהות בצימר. נדמה, כי טיפול ספא בריאותי ומפנק, מתאים בצורה מושלמת לשהות בצימר ומשתלב היטב עם האווירה הכפרית הרגועה והשלוה, העוטפת את מרבית הצימרים.

על-כן, פרחה בעת האחרונה, אופנה מסויימת, של נופשים בצימרים. חלק מן האורחים, מבקשים להזמין אל הצימר, מטפלים – נוסעים, המגיעים אל הצימר על כל ציודם, ומעניקים טיפולי ספא, לאורחים, בצימר עצמו. לכאורה, נדמה, כי ייתכן וזו יכולה להיות דרך נאותה, לשלב טיפולי ספא, בתוך החופשה. ואולי אין זו הדרך הטובה ביותר להנות מטיפולי ספא בעת החופשה בצימר ? רוב האורחים, מעדיפים להפרד מהצימר שלהם לזמן-מה, ולהגיע אל מתחם מעוצב ומאובזר, המעניק להם טיפולי ספא איכותיים ברמה גבוהה, מאשר לנסות להדחק באופן לא מקצועי ולא נוח בצימר…

לכן, אין זה פלא, כי המושג, "צימרים עם ספא", או "צימר וספא" הופכים להיות כה פופולאריים בעת האחרונה. אתר המשלב בתוכו, בנוסף לצימרים איכותיים מאובזרים היטב , גם אתר ספא, עם חדרי טיפולים מקצועיים, ומטפלים מוסמכים ומקצועיים, המתמחים בטיפולי ספא, נותן ללא ספק, מענה הולם לדרישה ההולכת וגוברת לחופשה כפרית, בצימר רומנטי מפנק, ביחד עם העשרת החופשה בערך המוסף, של טיפולי ספא – עיסויים מקצועיים ומפנקים.

כמובן, שלא ניתן לפתור את "החבילה" הזאת, של צימר עם ספא, מבלי לשים דגש, על ההיבט הקולינארי של החופשה. כלומר, גם אם נתקיימו שני התנאים הראשונים, עדיין יהיה חסר ההיבט השלישי, אך החשוב לא פחות – קרי: ארוחה בריאה ומפנקת, המוכנת ביד אוהבת, ומוגשת אליכם האורחים אל הצימר. כל אלה, יחברו ביחד ליצור  "חבילת פינוק" – חבילהמושלמת של צימר עם ספא, לאלה המבקשים לעצמם, פסק זמן איכותי ומפנק, מן המרוץ המתיש של חיי היום-יום.

ברוכים הבאים ל – "זמן-חלום",  צימרים באמירים. כאן, בצורה הרמונית ומושלמת, נארגו כל המרכיבים הללו,
צימר באמירים, ביחד עם ספא באמירים , לכלל אריג מלטף ומפנק – החופשה המושלמת של צימר עם ספא. זמן חלום, צימרים עם ספא באמירים, המשלב בתחומו את "ספא חלום", הוא התגשמות חלומו, של כל המבקש ומחפש לעצמו  צימרים עם ספא, בכדי להעניק לעצמו ולבת זוגו, חופשה מושלמת  בצפון. עם הכשרה מקצועית ארוכת שנים, ונסיון עשיר ומגוון, שהצטבר והשתבח עם השנים, יעניקו לכם ליהי ושמואל, בעלי המקום, את חווית ה "צימר עם ספא" המושלמת, לה אתם מייחלים. במקום מציעים לאורחי הצימרים של זמן חלום, שפע של טיפולי ספא בסגנונות ובשיטות רבים, בחדרי טיפולים פרטיים או זוגיים, מאובזרים בנוחיות, עם כל הדרוש להפוך את הטיפול לחוויה מיוחדת, שלא במהרה תשכח. ספא חלום באמירים , מציע לאורחים בין היתר, את מגוון טיפולי ספא הבאים: שיאצו, זן-שיאצו, עיסוי שבדי,  עיסוי משולבעיסוי באבנים חמות, עיסוי תאילנדי, טווינאעיסוי הוליסטי עם שמנים ארומטיים,  טיפול פנים מיוחדים עם חומרים טבעיים של חברת "ג'רנטיק", עיסוי איורוודה, ועוד.

כל הטיפולים של ספא חלום , ניתן לקבל או כטיפול של שעה או כטיפול של שעה וחצי. חדר הטיפולים הוא זוגי, ועל כן יוכלו שני בני הזוג לקבל את העיסוי בעת ובעונה אחת. חדר הטיפולים מואר באור נרות, עם ריח קטורת איכותית מסתלסל באויר ומוסיקת רקע, המשתלבת עם רחש מפל המים, לכדי סימפוניה מרגיעה, התורמת לאוירה המיוחדת, החיונית והכרחית, להפיכתו של העיסוי לחוויה מיוחדת במינה.

ביחד עם העיסויים המקצועיים והמפנקים, מוצעות לאורחי זמן חלום – צימרים עם ספא, גם ארוחות גורמה צמחוניות, המוכנות באהבה, ממיטב התוצרת הגלילית ומגיעות עד לצימרים, בשעה הנוחה לאורחים. אם תוסיפו על כך, את הצימרים האיכותיים והמאובזרים היטב של זמן-חלום, תקבלו את האפשרות הריאלית, במחיר שווה לכל נפש, לחופשה מפנקת באמת, חופשה מושלמת בצימר עם ספא.

גם אתם יכולים לקחת פסק זמן ולבוא אלינו, לחלום כאן, את חלום החוויה הגלילית הנפלאה – צימר עם ספא, בלב הגליל הירוק, צימרים עם ספא באמירים, הקונספט הייחודי לחופשה מושלמת בגליל של זמן חלום באמירים ביחד עם ספא באמירים
להתראות בזמן חלום –  צימר באמירים – קומפלקס ייחודי של צימרים איכותיים לכל מטרה ולכל עת, מול נופי גליל מרהיבים

צימרים עם ספא  באמירים  – הקונספט הייחודי שלנו לחופשה מושלמת באמירים – צימר יוקרתי עם טיפולי ספא איכותיים…

צימרים מומלצים – הצצה אינטימית אל מה שחושבים ומרגישים אורחים רבים שכבר ביקרו בצימרים שלנו באמירים…
צימר באמירים – על הייחודיות והמיוחדות של צימר במקום היפה ביותר בגליל…
להמשך השיחה בווטסאפ
1
נשמח לעזור
זמן חלום - צימרים וספא באמירים
היי ,
יש לך שאלה?
אשמח לעזור לך באופן אישי
דילוג לתוכן