תצפיות נוף באמירים

אמירים בורכה בנופים גליליים מרהיבים ומיוחדים, לכוון דרום, מערב ומזרח. שתי נקודות תצפית בולטות ומיוחדות, עם נופים מרהיבים לעבר הכנרת הרי הגולן והעמקים והגאיות שביניהם, נמצאים במקומות בולטים באמירים ומאפשרים תצפית נוחה לנופים אלו.
"מצפה מנחם" – בקצה הרחוב העליון של הישוב, במרחק הליכה נוח מן הצימר שלכם, זמן חלום, צימר באמירים, בקצה רחוב האורנים,נמצא מצפה מנחם. משקיף לנופים מרהיבים של הכינרת והגליל התחתון, מציע המצפה, מבט יפהפה על הכינרת מזוית יחודית ולא שגרתית. מהמצפה, יוצא שביל טיול המוביל לשמורת טבע. המצפה קרוי על שמו של מנחם קשטן ז"ל, טייס בן אמירים, שנפל במלחמת יום הכיפורים. במקום אנדרטה בצורת מטוס, שאחדים מחלקיו הובאו מהמטוס המקורי, וכן סלע מיוחד, המשמש כיד זיכרון. במצפה זה מתקיים כל שנה, טכס הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

"מצפה כינרת" – ע"ש יצחק רבין ז"ל, בקצה הרחוב המוביל מהכניסה לכפר.גם מצפה כנרת, נמצא במרחק הליכה נעים מן הצימר שלכם, צימר זמן חלום, צימר באמירים. המצפה משקיף אל הכנרת ואל הגליל, מנקודת תצפית מרהיבה ועוצרת נשימה. במצפה זה – הבנוי כאמפי-תיאטרון טבעי, מתקיימים כל שנה, מאמצע יולי ועד אמצע ספטמבר, בימי שישי לפנות ערב , "קונצרטים לאור השקיעה" – חוויה מיוחדת לאורחי צימרים באמירים , המשלבת ישיבה על הדשא עם תצפית לנוף מהמם ומוסיקה יפה. (הכניסה חופשית)

להתראות בזמן חלום צימרים באמירים  . זמן חלום, מציע לאורחי הגליל חבילת פינוק מיוחדת  הכוללת צימרים עם ספא  באמירים  . זמן חלום הם צימרים מומלצים באמירים. אורחים שביקרו וחוו את חווית הנופש המיוחדת שלנו, ממליצים על צימרים מומלצים באמירים.
צימר באמירים – צימר המציע לך נופש גלילי ברמה אחרת – חופשה חלומית לגוף ולנפש…. 
צימר באמירים – צימר המציע לך נופש גלילי ברמה אחרת – חופשה חלומית לגוף ולנפש…. 
להמשך השיחה בווטסאפ
1
נשמח לעזור
זמן חלום - צימרים וספא באמירים
היי ,
יש לך שאלה?
אשמח לעזור לך באופן אישי
דילוג לתוכן