רומנטיקה, זוגיות והצימר

זוגות רבים, המנהלים אורח חיים אורבאני מודרני טיפוסי, מנסים בעת ובעונה אחת, גם להפיח רוח בגחלת האהבה והזוגיות. זוהי ללא ספק משימה לא פשוטה.

אורח החיים המודרני, דורש לרוב משני בני הזוג לצאת לעבודה ואף לפתח קריירה, בכדי לעמוד במטלות הכלכליות הנדרשות מהקמתו וביסוסו של התא המשפחתי. הצלחה וקידום בעבודה, דורשים בעידן המודרני התחרותי, השקעה של שעות עבודה רבות, ומשאבי רוח וגוף רבים. בני הזוג, מוצאים עצמם בסיומו של יום עבודה עמוס ומתיש, סחוטים ומרוקנים הן מבחינה נפשית והן מבחינה גופנית. בשובם הביתה בתום יום עבודה מפרך, רומנטיקה וזוגיות הם הדברים האחרונים שנותר בעבורם כח ומרץ. וכך, אט – אט מבלי שיבחינו בכך, מוצאים עצמם בני הזוג מול מדורת הזוגיות שלהם, שבתחילת דרכם, כאופייני לתקופת הכרויות רומנטיות טריות, עוד בערה בעוז, הופכת לרמץ כבוי ועייף שמאיים לדעוך לגמרי בכל רגע. שכן, בדיוק כמו מדורה "עצים ואש" גם מדורת הזוגיות זקוקה להשגחה מתמדת, לליבוי מתמשך ולתשומת לב רבה, לבל תדעך ותכבה. רומנטיקה, שהיא אבן היסוד של כל זוגיות בריאה, ניזונה בדיוק כמו האש, בעיקר מהרבה תשומת לב הדדית.

בני הזוג חייבים להכיר בכך כי הזוגיות המחברת ביניהם, אותה אהבה ראשונית שחיברה ביניהם בתחילת דרכם, היא מתנה יקרת ערך שחייבים לשמור עליה מכל משמר לבל תדעך ותכבה.

בכדי להשיג את המטרה הזאת, חייבים בני הזוג להבין כי ליבוי אש האהבה היא אמנות הדורשת השקעה של זמן ומסירות רבים. מתח, כך אומרים לנו הרופאים, הוא אחד מהגורמים המרכזיים לכל המחלות והתחלואים של האדם המודרני.

כולנו צוברים הרבה "שעות מתח" במהלך חיי היום יום, בעבודה, ברחוב. מתח, יאמרו "רופאי האהבה" הוא אחד מהגורמים המרכזיים למחלות בחיי הזוגיות. הוא למעשה המחלה הממארת, המחסלת את הרומנטיקה, פוגעת אנושות בקסם הזוגיות שבין בני הזוג. וכאן נשאלת השאלה: "איך מתמודדים עם המתח הזה, שמאיים על הרומנטיקה ועל הזוגיות שמחברים בין בני הזוג?

" התשובה מורכבת ולא פשוטה. בכל זאת ברור שאת המתח הזה חייבים לנסות למוסס ולפזר מחוץ לכותלי הבית, מחוץ לארמון האהבה של בני הזוג. פעולות מפרקות מתח כמו ספורט, יוגה, מדיטציה, המשולבות על בסיס יום יומי לתוך סדר היום הזוגי, הן פעולות חובה לשימור הזוגיות.

זמן איכות שמבלים בני הזוג האחד עם השני, הוא "תרגיל חובה" נוסף, שמחזק ומחדש את הרומנטיקה בתוך חיי הזוגיות. בני הזוג יכולים מדי פעם, בימי ההולדת, יום הנישואין או כל הזדמנות אחרת, אפילו ללא סיבה ספציפית מיוחדת, לקחת פסק זמן ולצאת לסופ"ש רומנטי, או אפילו רק ללילה אחד באמצע השבוע, לחופשה רומנטית במקום רומנטי מיוחד, צימרים באמירים.

אין ספק כי צימר רומנטי מאובזר היטב, במקום שקט ופסטורלי עם כל האבזור המיוחד העוזר להפוך כל סתם חופשה לחופשה רומנטית, יכול לתת מענה מצוין לצורך של בני הזוג לשמור על גחלת האהבה ורומנטיקה של הזוגיות שלהם. עכשיו רק נותר למצוא בייבי-סיטר לילדים, ולצאת מיד לדרך…

להמשך השיחה בווטסאפ
1
נשמח לעזור
זמן חלום - צימרים וספא באמירים
היי ,
יש לך שאלה?
אשמח לעזור לך באופן אישי
דילוג לתוכן