צימר מעץ – בקתת עץ רומנטית בגליל

צימרים רבים נבנו במשך השנים על הגבעות המוריקות בגליל, אך נראה כי הצימר המועדף על כולם הוא צימר הבנוי מעץ, בקתת עץ . הסיבה לכך בוודאי נעוצה בזאת כי בקתת העץ תמיד משרה אוירה רומנטית ומספקת תפאורה קסומה ומיוחדת ליום כיף רומנטי אותו חוגגים בני הזוג.

הצימר הבנוי מעץ וניצב בלב הגליל מוקף בתפאורה טבעית של יער וצמחיה גלילית טבעית וצופה אל נופי הגליל המרהיבים, הוא המקום המושלם לבילוי של יום כיף לבני זוג החפצים להפיח רוח בשלהבת הרומנטיקה והאהבה הזוגית. הצימר הבנוי מעץ, או בקתת עץ כפי שנהוג לכנותו מוסיף לאוירה הרומנטית מעצם החומרים מהם הוא בנוי: עץ הוא חומר טבעי המשרה מיד על סביבתו אוירת חמימות ונעימות. הרצפה היא לרוב רצפת פרקט, והמגע של רגליים יחפות עם פרקט העשוי מעץ טבעי היא תחושה נעימה ומחממת לב בצורה בלתי רגילה. כל אלה מתווספים לעיצוב הכפרי הבלתי שגרתי אשר כמותו לא פוגשים בדרך כלל בחיי היום יום, והוא שנותן לכל החופשה בצימר תחושת שונות ומיוחדות לא שגרתית, חופשה חלומית מהאגדות…

הרבה פעמים, לכשמגיעה עונת החגים, ישאל אחד מבני הזוג את עצמו "מה אני קונה בחג הזה מתנה לחג לאשתי?" והתשובה לא קלה כי כל המתנות הרגילות האפשריות כבר נקנו בחגים שעברו ובהזדמנויות אחרות והרשימה הולכת ומתדלדלת ורעיונות חדשים אין.

חופשה בבקתת עץ רומנטית, צימרים באמירים, יכולה להיות הפתרון האידיאלי! זוהי בהחלט מתנה לחג שונה ומיוחדת שתפתיע את בן/בת זוגכם ותוציא את שניכם מן המעגל המייגע של פגישות ומתנות בנאליות בחג, ליום של כיף מרענן ורומנטי בצימר עץ מדליק בגליל! האפשרות הזאת היא גם קלה לביצוע, אין צורך לעזוב את הבית הנוח והממוזג, ולכתת את רגליכם במולים ובקניונים מחנות לחנות בנסיון נואש למצוא מתנה שעוד לא קניתם לאהובכם. מול המחשב, בנוחות של הבית שלכם תוך זמן לא רב תמצאו את מבוקשכם ותעניקו לכם ולבן/בת זוגכם את המתנה האידיאלית: חופשה זוגית רומנטית בצימר בגליל.

לכן חייגו כבר עכשיו 0504-662762 והזמינו לעצמכם מתנה לחג שעליה תקבלו המון תודה והמון מחמאות ושזכרונה יישאר אתכם עוד זמן רב…

להמשך השיחה בווטסאפ
1
נשמח לעזור
זמן חלום - צימרים וספא באמירים
היי ,
יש לך שאלה?
אשמח לעזור לך באופן אישי
דילוג לתוכן