עיסוי באבנים חמות

זמן חלום – צימרים עם ספא באמירים, מציע לאורחי הצימרים חבילת פינוק או יום כיף הכולל צימר רומנטי מפנק למשך היום או הלילה, עיסוי מפנק בספא שלנו, ספא חלום באמירים, עם אפשרות בחירה בין אחד מסגנונות העיסוי המוצעים לכם בספא, וארוחת בריאות חלבית עשירה המוגשת לכם לצימר. זמן חלום מעניק לכם כשרות לאורח, תאור מפורט על כל אחד מסגנונות העיסוי המוצעים לכם אצלנו כחלק מחבילת הפינוק שלכם:

עיסוי באבנים חמות – שיטת טיפול ייחודית שמקורה בשבטים האינדיאניים שהשתמשו באבני בזלת חמות לעיסוי הגוף. העיסוי נעשה על ידי שימוש באבני בזלת מחוממות, המונחות בנקודות אנרגטיות על גבי הגוף, ועיסוי עם שמנים ארומטיים חמים יחד עם האבנים החמות . האבנים החמות חודרות את השרירים התפוסים וסופגות אליהן את כל האנרגיות השליליות, העיסוי מרגיע ומענג, מקל על גוף עייף וכואב. העיסוי מביא להמרצת מחזור הדם, שחרור רעלים מואץ מהגוף וכן לשחרור עמוק ורגיעה בשרירי הגוף, העיסוי מעניק תחושה עילאית של רפיון ורוגע.

כאשר אתם מגיעים לחופשה בצימר בצפון, מומלץ להגיע לספא חלום ספא באמירים, ולהתנסות בטכניקת העיסוי באבנים חמות , הייחודית שלנו, שמואל וליהי בעלי ספא חלום באמירים, ומעסים מקצועיים, בעלי ידע רב במגוון סוגי עיסויים, יצרו טכניקה חדשה של עיסוי באבנים חמות , המשלבת עיסוי גוף יחודי ועיסוי של הגוף עם האבנים החמות, כך שהאבן היא המשך טבעי של כף היד. עיסוי יחודי זה תורם לתחושה עמוקה של שלווה ושחרור, ומעצים את התחושות, והיעילות של העיסוי הרגיל באבנים חמות.

עיסוי באבנים חמות בספא חלום באמירים נמשך על פני שעה וחצי שלמות. אף על פי שישנם מקומות המציעים עיסוי באבנים חמות שנמשך פרק זמן קצר יותר (שעה או פחות ), אנו בספא חלום באמירים, מאמינים כי כדי להגיע לרמה עמוקה של שלווה, שחרור ורגיעה, אין אפשרות "לקצר דרכים" בעיסוי הזה. מאחר ועיסוי באבנים חמות דורש תשומת לב מיוחדת לכל איבר ואיבר בגוף, ודרוש זמן לחום של האבנים החמות לחדור עמוק לשרירים ולרקמות , עיסוי של שעה וחצי באבנים החמות הוא הכרחי להשגת תוצאה מושלמת למטופל.

ניתן לשלב את העיסוי יחד עם חבילת פינוק , הכוללת צימר למשך היום ב זמן חלום צימרים באמירים וארוחת ברנץ' מוגשת לצימר. פרטים נוספים על החבילה תוכלו לראות ב חבילת פינוק יום.

הטיפול עיסוי באבנים חמות משלב הנחת אבני בזלת חמות ואבני שיש קרות על גוף המטופל, והוא שייך לשיטת הטיפול המכונה "תרמותרפיה". השילוב של האבנים החמות והקרות יוצר שינויים של טמפרטורה באזורים שונים בגוף וגורם לרצף תגובות פיסיולוגיות המעודד תהליכי ריפוי, הגברת זרימת הדם לשרירים , הרפיה ושחרור רעלים שהצטברו ברקמה , הגברת זרימת הלימפה , שיפור פעילות מערכת העיכול, ניקוי הגוף, שאיבת אנרגיה שלילית, איזון אנרגטי וחיזוק המערכות. מטופלים רבים מדווחים על תחושת בטחון , הרפיה עמוקה , שלווה ותחושת איזון גופני ונפשי כאחד . בפועל, העיסוי והאבנים החמות מסייעות להרפיה, לשחרור, לטיפול בדלקות ובשרירים תפוסים, מאומצים ועייפים, לשיפור זרימת הדם, לאיזון האנרגיה, לטיפול במערכת העיכול, מחזק את מערכת החיסון של הגוף, לזרימת נוזלי הלימפה ועוד. עיסוי באבנים חמות יכול להיחשב גם כעיסוי רפואי מאחר שהוא מסייע לטיפול בחוליים שונים, העיסוי באבנים חמות עוזר להורדת מתח ולחץ. מרפה, מרגיע, משכך כאב, בעיקר כאבי צוואר , עורף, כתפיים, רגליים, בטן (כאבי מחזור), ותורם לזרימה ושלווה.
עיסוי באבנים חמות הוא עיסוי מהנה ומענג, שמתאים גם לאנשים בריאים שמחפשים מספר רגעים של אושר. מומלץ לקבל עיסוי אח לתקופה, כדי לחזק תהליכי ניקוי וריפוי ולחיזוק כללי של מערכות הגוף.
למטופלים הסובלים מבעיות כרוניות כגון – כאבי גב, ניוון שרירים או חולשת שרירים, חולי סכרת, חולשה נפשית, מומלץ לקחת סידרת טיפולים.
מומלץ לחכות לפחות שבוע בין עיסוי לעיסוי, כיון שתהליך הריפוי נמשך גם אחרי הטיפול. מומלץ לשתות הרבה מים בימים שלאחר העיסוי, המים עוזרים לגוף לנקות את כל הרעלים שהשתחררו במהלך העיסוי.
העיסוי באבנים חמות אינו מומלץ לסובלים מלחץ דם גבוה, מחלות לב, סרטן, ולנשים בהריון או מניקות.

בשנים האחרונות חדרה המודעות בארץ לכל הקשור לרפואה טבעית הוליסטית, ויחד עם זה עלתה המודעות לנושא העיסויים, הדעה הרווחת כי עיסוי נועד רק להנאה השתנתה, וההבנה בקרב האנשים כי לגוף שלנו יש צורך בעיסויים לא רק בשביל הכיף, אלא בכדי לתת לגוף אפשרות לנוח, להטען באנרגיה חדשה, לשחרר מתחים, ואפילו לפתור בעיות שונות, בעזרת העיסוי, וכך להגיע לרמת חיים טובה יותר, בריאה ומודעת. ויחד עם זו ובמקביל צצו מרכזי ספא בכל מקום בארץ מהגליל ועד הדרום, המציעים מגוון רחב של עיסויים, כשהעיסוי באבנים חמות , הפך למצרך מבוקש במרכזי הספא, בעיקר בגלל יעילותו הרבה וההנאה המרובה מעיסוי זה.

עיסויים נוספים של ספא חלום ספא באמירים

להתראות בזמן חלום צימרים באמירים , המציעים לכם חבילת פינוק מיוחדת של צימרים עם ספא באמירים
צימרים זמן חלום, הם צימרים מומלצים באמירים. אורחים שביקרו אצלנו, מספרים לכם על חוויותיהם וממליצים על צימרים מומלצים באמירים. זמן חלום באמירים מציע לכם חופשה גלילית מיוחדת – חופשה חלומית לגוף ולנפש
צימרים זמן חלום, הם צימרים מומלצים באמירים. אורחים שביקרו אצלנו, מספרים לכם על חוויותיהם וממליצים על צימרים מומלצים באמירים. זמן חלום באמירים מציע לכם חופשה גלילית מיוחדת – חופשה חלומית לגוף ולנפש

להמשך השיחה בווטסאפ
1
נשמח לעזור
זמן חלום - צימרים וספא באמירים
היי ,
יש לך שאלה?
אשמח לעזור לך באופן אישי
דילוג לתוכן