נהר הירדן

חברת רפטינג נהר הירדן היתה הראשונה שהורידה סירות לנהרות, והביאה את תרבות בשייט וספורט המים הלבנים לישראל . מזה 20 שנה פועלת החברה מאתר הממוקם ליד קיבוץ גדות, ומציעה מגוון פעילויות לקבוצות : במים , ברגל , ברכב , ועוד הרפתקאות.
שייט קיאקים וסירות

לאחר התארגנות ותדריך בטיחות נרד אל הנהר. נבחר בין חוויה קסומה של שייט במים שקטים בסירות רפטינג או שייט בקיאקים זוגיים לאורך נופיו המרהיבים של נהר הירדן. השייט יעבור תחת גשר בנות יעקוב. במקום בו נכנס הירדן לתוואי הערוץ הטבעי, יהפוך המסלול למהיר יותר. לאחר העיקול שיפתיע את כולם– נגיע למיצד עטרת , פינת חמד , שם מסתיים המסלול.

טיולי טרקטורונים ורנג'ירים כ – שעה ורבע

יוצאים ממשמר הירדן בדרך הררית מגיעים לחאן ירדה – מבנה עתיק מהתקופה הרומית ממשיכים לכיוון נחל מחנים (נחל איתן) חוצים את הנחל נרטבים, מתלכלכים ומשם נוסעים לאורכו עד שמגיעים לחלקו הדרומי של עמק החולה משם נוסעים בין שדות ופרדסים, עוצרים בצל הבוסתן להפסקת אבטיחים או תה צמחים, ותצפית של עמק החולה ההצפה בעונת הנדידה אפשר לצפות באלפי עגורים אפורים שקנאים, אנפות על שלל סוגיהן ומשם מרביצים נסיעה בין נחלים ונוף גלילי מטריף.

הרכיבה הינה על טרקטורונים לזוגות או לריינג'רים שלישיות בקבוצות מאורגנות .
הטרקטורונים כולם מבוטחים ומחייבים את כל הרוכבים ברישיון נהיגה.
במהלך הטיול עצירות בתצפיות נוף קסומות מול נופים מיוחדים, בהם תקבלו הסבר שטח קצר והפסקת שתייה קצרה.

טיולי ג'יפים – טיול שעתיים

מפגש ברפטינג נהר הירדן, רכובים על ג'יפים נסע צפונה נחצה את גשר הפקק משם נמשיך לנחל ג'ילבון תחתון, משם נמשיך במורדות המערביים של רמת הגולן לתצפית של הנוף הקסום של עמק החולה ההצפה בעונת הנדידה אפשר לצפות באלפי עגורים אפורים שקנאים, אנפות על שלל סוגיהן, ומשם נרד לעמק החולה נסע לאורך הירדן חזרה לרפטינג נהר הירדן.

פיינטבול

משחק הפיינטבול ברפטינג נהר הירדן מתקיים בין סביבה ירוקה ופורחת, שילוב של מחסות טבעיים ומלאכותיים עם מגרש אקסטרים מיוחד במינו הנושק למיימי הירדן בתוך ואדי ירוק ופורח בין עצי אקליפטוס שכל מטייל מקבל 100 כדור למשחק משך הפעילות כ – שעה.

טיול רגלי לעין טינה

מתחילים את הטיול בחורשת האקליפטוסים, יורדים אל הנחל, מהנחל הולכים במעלה הזרם, עוברים על גבי חלוקי הבזלת, כשמגמת פנינו למעין הפורץ מצינור, במעין יש אפשרות להתרחץ ולהתרענן הכי קרוב לטבע.
לאחר שמגיעים למעין ממשיכים בשביל צר המוביל למאגר עין טינה שם מבצעים תצפית מרהיבה על אצבע הגליל והנוף הקסום של עמק החולה בליווי הסברים.
לאחר הכרות עם האזור ממשיכים בדרך עפר נוחה אל חורשת האקליפטוסים ומסיימים את המסלול.

אומגה לירדן
אומגת ענק – חוויה של שמים ומים!
גלישה באומגת ענק – מגובה 25 מטר לאורך 70 מ' היישר למימי הירדן.
הגולשים רתומים לרתמת בטיחות לאורך הגלישה ומדריכים מיומנים משלחים ומשחררים את המשתתפים – חוויה מטריפה…