מאפיית "בית 77"

אמירים, היא כפר נופש מוביל בגליל, מאחר והוא מציע לאורחי הגליל לבד ממבחר עשיר של צימרים מכל הסוגים, גם שפע של אטרקציות תיירותיות ההופכות את החופשה שלכם באמירים, למעניינת ומרתקת יותר. בין האטרקציות באמירים, נמצאת מאפיית "בית 77"
מאפיה ביתית וייחודית זאת, מתמחה במבחר לחמים ומאפים מקמח מלא ומעדנים תוצרת בית. בנוסף, תמצאו במקום גלריה לעבודות עץ ועבודות יד מקוריות.

במאפיה, מבחר גדול של מוצרים. כיאה למאפיה הממוקמת באמירים, ומנוהלת ע"י ג'וי פיטרסון, מותיקות מושב אמירים, מצטיינים כל המוצרים המיוצרים בעבודת-יד במקום, בחתירה לשימוש במיטב התוצרת הגלילית הטבעית, ורוב המוצרים, כולל הלחמים, פשטידות, עוגות, ושאר מיני מאפה, מיוצרים מקמח מלא ומחומרים טבעיים. החל במאפים מלוחים ומתוקים ועד מעדנים מיוחדים המשתנים בהתאם לעונת השנה. מבין ההיצע העשיר ניתן למנות מבחר לחמים עם תוספות מיוחדות כדוגמת לחם עגבניות מיובשות וריחן, לחם זיתים, לחם שאור מקמח שיפון, פיתות עם זעתר, פוקצ'ה שום ורוזמרין, פשטידות ומאפי בורקס במילויים שונים, כמו מנגולד מהגינה או גבינה ועשבי תיבול.
בימי חמישי בערב, בד"כ יש במאפיה ערבי פיצה – רצוי לברר בטלפון על פרטים נוספים, כמו שעות פתיחה והזמנות מיוחדות.
במחלקת המתוקים, מגוון עוגיות בריאות כגון עוגיות גרנולה עם פירות יבשים ועוגיות חלבה, מאפי קינמון וצימוקים, פאי פצצת שוקולד, פאי אגוזים עם קרמל, עוגות שמרים ועוד.
מעדני הבית כוללים לבנה וחומוס מתוצרת עצמית, וכן ריבות מפירות העונה כגון תאנים, פטל ונקטרינות.


שרות לאורחי הצימרים באמירים ניתן להזמין עוגת יום הולדת לצימר (בהזמנה מראש) – צור קשר עם זמן חלום צימרים באמירים

טלפון: 04-6980984 פרטים נוספים באתר מאפיה באמירים לחם 77

להמשך השיחה בווטסאפ
1
נשמח לעזור
זמן חלום - צימרים וספא באמירים
היי ,
יש לך שאלה?
אשמח לעזור לך באופן אישי
דילוג לתוכן