טיול מאורגן – חוויות מהגליל

הרבה מהאורחים שמגיעים אלינו לחופשה בצימרים, הופכים לאורחים שהם כמעט חלק מהמשפחה. הם יוצרים אתנו המארחים שלהם יחסים קרובים, ולכן גם חוזרים אל הצימרים שלנו שוב ושוב וגם שולחים את חבריהם ובני משפחתם להתארח בצימרים שלנו.

למעשה חלק גדול מהאורחים שלנו הם אורחים חוזרים, או אורחים שהגיעו בעקבות המלצה על צימר באמירים שקיבלו מחבריהם. במשך השנים נקשרו קשרי ידידות עם האורחים, ומשפחה אחת שנהגה להגיע אלינו עם כל הילדים כל שנה בחופש הגדול, הודיעו לנו בשנה שעברה, בסמוך לתחילת החופש הגדול כי לא יתאפשר להם להגיע השנה כהרגלם אלינו לצימרים , מאחר והם יוצאים לרגל בר המצווה של בן-הזקונים שלהם, לטיול מאורגן עם כל המשפחה.

"יופי" אמרנו, "איזה כיף לכם. אבל טיול מאורגן להיכן?" שאלנו. האמת היא שקצת התאכזבנו שהמשפחה לא תגיע אלינו לחופשת הקיץ כהרגלה, אבל שמחנו בעבורם על השינוי המרענן. "אנחנו עושים טיול מאורגן ליפן עם כל המשפחה, גם המורחבת" ענו אורחינו-ידידינו.

"וואוו" אמרנו בהתפעלות. בכל זאת לא כל יום יוצא לצאת למסע כזה, ואין ספק כי טיול מאורגן ליפן אמור להיות חוויה מאוד מיוחדת עבור המשפחה, ואנו כמובן איחלנו להם דרך צלחה, והם מצידם הבטיחו כי יספרו לנו חוויות מחופשתם ביפן לאחר שיחזרו מן המסע, בחופשת הקיץ הבאה, שאת חלקה לפחות יעבירו ללא ספק אצלנו בצימר הרגיל שלהם, צימר באמירים, אליו הם רגילים להגיע מדי שנה בשנה.

ואכן, בחלוף שנה, באוגוסט הזה שחלף, קיבלנו את הטלפון המיוחל מהמשפחה, שהתקשרו בהתרגשות להזמין כהרגלם צימר באמירים, והבטיחו שאת החוויות מהמסע ביפן הם יספרו לנו לכשנפגש באמירים. ובכן, לא נלאה את הקוראים יתר על המידה, רק נספר שהפגישה המחודשת עם אורחינו – ידידינו משכבר הימים הייתה שמחה ומרגשת, ושהאורחים שלנו התרגשו גם הם לחזור אלינו לצימר הקבוע שלהם באמירים. כאשר שאלנו אותם "נו ואיפה לנתם במהלך מסעכם ביפן? הרי בטיול מאורגן לא ישנים בצימרים, אך האם קיימת תופעה כזאת של צימרים ביפן?" ואורחינו היקרים צחקו וענו "במהלך טיול מאורגן ביפן, ישנה הקבוצה במלונות שונים לאורך המסלול.

בערים הגדולות החדרים בבתי המלון הם קטנים, הרבה יותר קטנים מהצימרים שלכם באמירים, וזאת בשל הצורך לחסוך בשטחי נדל"ן יקרים. להערכתנו, לא קיימים צימרים ביפן, ומכל מקום, צימר כמו הצימר שלכם באמירים, בטח לא קיים בשום מקום בעולם!" אנו כמובן פרצנו בצחוק אך קיבלנו בשמחה את המחמאה מאורחינו היקרים הוותיקים…

להמשך השיחה בווטסאפ
1
נשמח לעזור
זמן חלום - צימרים וספא באמירים
היי ,
יש לך שאלה?
אשמח לעזור לך באופן אישי
דילוג לתוכן