זמן חלום צימר באמירים

צימר באמירים – מושב אמירים היה המושב הראשון בגליל ובארץ שבו נבנו צימרים. בשל אופיו המיוחד של מושב אמירים, אשר תושביו הם צמחונים וטבעונים, "נאלצו" תושבי אמירים, להתפרנס מתיירות כפרית, וכך נבנה באמירים, הצימר הראשון בגליל. בשל כך, צימר באמירים הוא צימר בעל אופי מיוחד, שכן מסורת של שנים רבות, תרמה נופך מיוחד לעיצובו ולאיבזורו של צימר באמירים.
צימר באמירים, נולד למן הרגע הראשון ככלי לאירוח כפרי. תושבי הערים, אשר רצו לברוח לימים מספר מן השאון של הערים הגדולות, אל מקום שקט ופסטורלי. בחרו לעצמם צימר באמירים, אחד מני רבים שהיו בהיצע, כדי להעביר כאן כמה ימים שקטים בחיק הטבע.משום כך, ניתן למצוא באמירים מבחר צימרים מסגנונות שונים, שכן צימר באמירים, הוא מיוחד וייחודי כבעליו, ומאחר והמרקם האנושי באמירים הוא כה מגוון ועשיר, כך גם צימרים באמירים, הם בעלי אופי ססגוני ומגוון.

כיוון שתושבי אמירים, מקיימים אורח חיים צמחוני- טבעוני והוליסטי, יש באמירים אווירת שלווה ורוגע. אמירים, טבולה בירוק עד, מעניקה תפאורה מושלמת לצימר באמירים, ומוסיפה נופך מיוחד לחופשה של המתארחים בצימרים.
צימר באמירים, מיוחד מאחיו הפזורים ברחבי הגליל גם בשל שפע האטרקציות המוצעות לאורחי הצימרים. הצימרים ביחד עם האטרקציות והמסעדות, מושכות אל אמירים מדי שנה אלפי אורחים מכל רחבי הארץ ותיירים כאחד, המוצאים באמירים מקום נהדר להעביר בו את חופשת הקיץ שלהם, סוף שבוע רגוע, או בכדי לחגוג יום מיוחד, כמו יום הולדת, יום נישואין או כל מאורע אחר. למעשה גם ללא כל סיבה בכלל, החוויה של צימר באמירים היא חוויה מיוחדת במינה, והיא מתאימה לכל אחד ואחת, בכל עת ובכל זמן.

אמירים, בהיותה כפר נופש מוביל מסוגו בגליל, מכילה מגוון רחב של כל סוגי הצימרים: צימר רומנטי לזוגות, צימר יוקרתי,
צימר למשפחות, בקתת עץ, בית אבן, וצימרים אקסקלוסיביים. כמעט לכל משפחה באמירים, יש כמה צימרים בחצר, לכן המקום מטופח ומותאם לקליטת תיירות כפרית. בכל מקום שבו אתם עוברים בשבילי אמירים, תמצאו חצרות עם גינות יפות וצבעוניות, עמוסות בשלל פרחים, עצי נוי, ועצי פרי. אם יתמזל מזלכם, תוכלו ליהנות משפע הפירות הגדלים בחצר הצימר שלכם, צימר באמירים בו בחרתם להעביר את חופשתכם.

להמשך השיחה בווטסאפ
1
נשמח לעזור
זמן חלום - צימרים וספא באמירים
היי ,
יש לך שאלה?
אשמח לעזור לך באופן אישי
דילוג לתוכן