אטרקציות, טיולים ופעילויות בצפון

אורחים רבים המגיעים אלינו לזמן חלום, מגיעים לכאן בכדי להרגע ולהנות מן השקט והשלווה הנמצאים כאן בשפע בצימרים באמירים.

מול נופי הגליל הקסומים, בתוך צימר רומנטי מפנק, אפשר לקחת בכיף פסק זמן מן המרוץ המתיש של חיי היום-יום, ולהנות מבלי להתאמץ מאוירת השאנטי שבמקום. זמן חלום, מתחם קסום של צימרים עם ספא, מציע לאורחים המבקשים לחגוג ארוע מיוחד בחיי הזוגיות, כמו יום נישואין או יום הולדת לאחד מבני הזוג, אפשרות נהדרת של יום כיף, שמתאים במיוחד לימים שכאלה. בני הזוג יכולים להתרווח בצימר המפנק, להגיע לספא שלנו, ספא חלום, ולהתפנק באחד מן העיסויים המוצעים במקום ולהנות מארוחה חלבית בריאותית ועשירה.

זהו יום כיף, והוא כאמור מתאים מאוד לזוגות החוגגים יום מיוחד בחיי הזוגיות שלהם. גם זוגות שמבקשים להעשיר את יום הכיף אותו הם חוגגים בקצת פעילות מחוץ לצימר, יימצאו בסביבה הקרובה לצימר, שפע של אפשרויות פעילות מהנות. אטרקציות בצפון הכוללות מגוון אפשרויות פעילות מהנות ואפילו מאתגרות, יכולות לתת לזוג אפשרות לתבל את החופשה הרומנטית בקצת "פלפל".

טיולים בטבע, טיולי טרקטורונים, טיולי רכיבה על אופניים, רפטינג בנהר הירדן, טרקטורונים ועוד. טיולים בצפון הפכו זה מכבר לאפשרות מבוקשת מאוד בקרב האורחים המבקרים בצימר, שכן הם מציעים מגע ישיר ובלתי אמצעי עם הטבע העשיר והיפה בגליל, עם הנופים הקסומים, וגם עם אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים הפזורים בגליל.

יום כיף בצימר באמירים יכול להפוך באמת לחוויה מעשירה ובלתי נשכחת לשני בני הזוג, אם בנוסף לשהות הרומנטית בצימר והביקור בספא, תשולב בחופשה מעט פעילות מעניינת מחוץ לצימר, וכאמור, שפע האטרקציות בצפון ומסלולי הטיולים בצפון מציעים אפשרויות רבות ומגוונות בכוון זה.

חופשה נעימה באמירים!

להמשך השיחה בווטסאפ
1
נשמח לעזור
זמן חלום - צימרים וספא באמירים
היי ,
יש לך שאלה?
אשמח לעזור לך באופן אישי
דילוג לתוכן